"Enter"a basıp içeriğe geçin

İzmit Escort Afeti Devran Güzelliğiyle Sizlerle

Her şeyin sırrı bu değil mi zaten? Asıl sorun birbirimizi dinlememekten geçmiyor mu zaten? Bugüne kadar var olan tüm sorunları bence bu yöntem ile aşabiliriz ancak nedense insanlar iletişim kurmaktan, konuşmaktan o kadar acizler ki kesin olarak bu yönteme ayak uydurmaktan da uzakta yer alıyorlar. Doğrusu ben konuşmayı, insanlarla anlaşmayı seven, bu konuda iyi de olan bir kadınımdır. Çevremde mesela bir uzlaşmazlık olduğu zaman nedense beni hemen arabulucu ya da hakem olarak görürler. Hemen araya girerek varsa bir sorun onları halletmek adına elimden geleni yaparım. Kibar bir kadınımdır ama cümlelerimi kurarken o kadar net kurarım ki, bir kabadayının söylediklerinden çok daha etkiler. Cümlelerim ile insanları tokatlamayı severim gerektiği zaman.
Valla beyler, seks içerisinde de yeri geldiği zaman içimdeki bu tatlı İzmit escort hatununun yerine sivri dilli bir kadın çıkabiliyor. Tabii ki ilk başlarda hele ki erkekler bundan bir tırsabiliyorlar. Hatta bunun tadına bakma şanssızlığına sahip olmuş olan erkekler çok oldular. Amacım sizleri durduk yere kırmak falan değil ki. Sadece saçma sapan olan ilişki anlayışlarınızı görünce sinirleniyorum o kadar. Yani seks yaparken mesela belirli konularda uzlaşmayalım mı? Bu yüzden dolayı da sözlü olan tahriklerimi erkeklere seks içerisinde bugüne kadar çokça vermişimdir. Bugüne kadar bunu defalarca yapmışımdır. Daha garip olanını söyleyeyim mi, bu sözlü olan tahriklerimden birçok erkek daha da hoşlandılar.

Sözlü Tahrik Edecek  Ateşli İzmit Escort

Yani o seks içerisinde erkeklerin girmiş oldukları duygu durumu o kadar çetrefilli bir hal alıyor ki demek ki, gerçekten de bilinçli bir şekilde düşünmek yok. Normal yaşantı da olsa bunu birisi sana söylese muhtemelen cephe alırsın anında. Ancak o seks ilişkisi içerisinde her ne oluyorsa, bunu bir ateşli İzmit escort hatunu söylemiş olduğu zaman senin hoşuna gidiyor. O kadar farklı duygusal tutumların burada yer aldığını söylemek mümkün. O kadar birbirinden ilginç olan duyguların bedenimize, ruhumuza kadar ne kadar da etki ettiğini söyleyebilmek de mümkün. Doğrusu bunları her gecemde görüyorum ve şaşırmaya da devam ediyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir